pondělí 1. září 2014

Dove Maximum Protection Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbena Anti-Perspirant

Ahoj všem! Dneska pro Vás mám recenzi na krémový anti-perspirant, který jsem dostala ke zrecenzování od stránky http://www.dove.cz/cs/.


Na začátek Vám sdělím, že nejsem zrovna příznivec tuhých či krémových anti-perspirantů, spíše preferuji ty ve spreji. Nicméně, nějaký tuhý anti-perspirant se vždy hodí alespoň na cesty :)

Vezmeme to popořadě. Jako první mě praštil do oči obal (nečekaně), který je totožný s Rexona Maximum Protection. Nemusíte se bát, že by bylo ale stejné složení. Obaly dělá pouze stejná firma, pokud se ale podíváte na složení, to je jiné, čemuž napovídá i barva krému. Dove má čistě bílý krém, Rexona jde maličko do žluta.



Velmi mě překvapila hydratace. Pokud jsi citlivá na oblasti kolem podpaží, nemusíš se bát, že by ti tento anti-perspirant podpaží dráždil. Právě naopak, hezky zklidňuje a hydratuje pokožku.



Co se týče vůně, není vůbec sladká, jak jste si možná napoprvé mysleli (příchuť granátového jablka evokuje trošku sladší odér). Vůně je příjemná, čistá, ale nic speciálního.

Pokud jde o 48h ochranu, tak tam se trošku musím zasmát. Zajímalo by mě, jak se anti-perspiranty testují, jelikož 48h snad žádný nezvládne a výjimkou není ani tento. Nemohu přesně říct, kolik hodin vydržel fungovat, ale rozhodně nečekejte nic dlouhotrvajícího. Ale překvapilo mě, že vydržel odpoledne na koupališti naprosto bez problému (netuším jakto, že ve spojení s vodou vydržel mnohem déle, než když jsem jenom seděla v klidu v letadle).

Co se mi na tomhle Dove anti-perspirantu líbí, to je hydratace a zklidnění pokožky + nezanechává stopy na oblečení a ani se nedrolí v podpaží. 



Kdybych měla porovnat Dove a Rexonu, z hlediska výdrže bych sáhla po Rexoně, z hlediska vůně po Dove. Krémová struktura je u obou anti-perspirantů stejná.

Nicméně na to, že tuhé deodoranty nemám zrovna v lásce, tento bych třeba i dokázala používat nejen na cesty, ale i na normální nošení. Ale vždy ho brát s sebou do tašky a přes den přetírat, jinak by to asi nešlo!


2 komentáře:

  1. Za mě tedy úrčitě DOVE!!! Jinač všimla jsem si teď, že jsi teda na blogspotu. v čem je blogspot lepší??? Hodně lidí tady přechází. Možná by jsi na to mohla udělat dobrý článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blogspot jsem přešla z důvodu neustálých výpadků na serveru blog.cz. Přijde mi že je i tento server tak nějak přehlednější než blog.cz :)

      Vymazat