čtvrtek 21. listopadu 2013

Pár slov na začátek

Dne 4.4.1997 započal můj život. Jako malá jsem byla typicky české dítě. Baculatá, smějící se, často naštvaná a často s nějakým jídlem u pusy. Ze svého dětství mám spoustu příhod, ale o těch třeba někdy jindy :)

Pokud tě zajímá pár informací o mně, nebo se chceš podívat na nějaké fotky, čti dál...

Když jsem nastoupila na základní školu, začala jsem hrát volejbal, i když mě to ze začátku vůbec nebavilo. Ale volejbal byl jedinou činností, která mě doposud zůstala. Chodila jsem i na mažoretky, na aerobik, na plavání a na všechno možné, ale ani u jedné činnosti jsem dlouho nevydržela. Jen ten volejbal mi zůstal.
Po páté třídě jsem nastoupila na osmileté Gymnázium. Nejen, že jsem zde chytla vynikající kolektiv, ale potkala jsem tu i svoji první lásku. Během těch šesti let, co jsem už s kolektivem strávila jsem zažila radostné i smutné chvilky. V roce 2013 navštěvujeme celá třída taneční kurzy, sice po třech hodinách šíleně boleli nohy, ale celý kurz stál za to!




Když jsem byla ještě na základce, kamarádka objevila stránku blog.cz. Nelenila jsem a zakládala jsem si takové fórové blogy, kam jsem přidala dva články a zakládala jsem nový. Potom jsem ale u jednoho blogu vydržela poměrně dlouho. Blog se stal mým koníčkem a postupem času jsem si založila nový- můj aktuální blog, který existuje od října roku 2008. Nejdříve jsem si moc hlavu s články nedělala, ale časem jsem přišla na to, jak psát. Začala jsem se věnovat módě a začala jsem psát úvahy.




V roce 2011 mi přišla nabídka pracovat pro web Krásná.cz. S radostí jsem tuto výzvu přijala. Díky této spolupráci jsem začala články více propracovávat a když k tomu uzrál čas, začala jsem se věnovat i kosmetice.


Díky spolupráci s webem krásná.cz, jsem dostala nedávno i příležitost spolupracovat s firmou Rowenta, což je pro mě úžasná příležitost.

V červnu 2012 jsem se začala zapojovat i do youtubových aktivit. Takže i tam můžete najít můj kanál (BaraVackova).



Na škole jsem si oblíbila chemii. Během let studia na gymplu přichází ale velká rozhodování, které probíhají právě teď aneb profesní předměty. Už jsem se ale asi rozhodla- chemie, biologie + nejspíše francouzština. Jednou bych se totiž chtěla věnovat chemii jako takové. A jednou bych chtěla dosáhnout i své vlastní kosmetické značky. Takže pokud to vyjde, tak buď poputuji na VŠ do Brna nebo do Prahy na biochemickou fakultu.




Jsem docela ambiciózní a tvrdohlavá holka. Což se perfektně schoduje s mým znamením. Nenechám si kecat od jiných lidí do života. Jsem i hodně rázná a když se naštvu, tak to fakt stojí za to :D. Na druhou stranu nejsem schopna nepomoci lidem, které znám, což se mi občas (hlavně ve škole) vymstí, pro dobrotu na žebrotu že? Ale i tak, že jsem se párkrát z dobré vůle spálila mě neodradí. Raději pomůžu i proti svoji vůli, než nechat někoho ve štychu. Možná je to škodolibý, se chválit za ochotu, ale já sama vím že taková jsem. Mám i svoje špatné stránky a to já vím. :)







Setkala jsem se už i se známými osobnostmi jako je skupina Charlie Straight, kapela Kryštof a sám Richard Krajčo osobně, se kterými jsem dělala rozhovor. Je to zajímavé, když se potkáte s někým, kdo je slavný, ale za minutu zjistíte, že je to vlastně úplně obyčejný člověk jako vy. A rozhovorům s těmito členy vděčím jenom díky spolupráci, jinak bych se k takovým příležitostem nikdy nedostala.





Popsat svůj život je těžší, než jsem si myslela. Nejde všechno shrnout do jednoho článku, ale ono se to postupem existence webu vždy většina věcí dostane nějak na povrch. Takto bych popsala opravdu jenom ve zkratce to nejdůležitější, co by někoho ze čtenářů blogu mohlo zajímat.


Žádné komentáře:

Okomentovat