sobota 16. srpna 2014

Moje léto: Krásně snědá celé léto!

Každý se chce v létě vždy opálit krásně do hněda. Jak to ale udělat, aby opálení vydrželo co nejdéle? Mám pro tebe tipy na 2 výrobky, se kterými mi letošní opálení stále krásně drží.


Krok č.1: Peeling

Ještě předtím, než budeš vystavovat svoji pokožku slunečnímu záření, odstraň ze sebe starou kůži, která se pak po určité době strávené na slunci, začne loupat, což rozhodně není nic pěkného a ani nic příjemného. Proto celé tělo pořádně očisti!

Krok č.2: Opalovací krém
Ano, je třeba si dobře vybrat krém na opalování. Já jsem letos vyzkoušela úžasný opalovací olej od Biodermy. Jedná se o Bioderma Photoderm Bronz SPF30 suchý olej, který můžeš používat na tělo, obličej i vlasy! Čímž je skvělý pomocník na dovolenou k moři, jelikož s semnou můžeš vzít místo 3 flaštiček jenom jednu. Tento suchý olej je voděodolný, pokožku hydratuje, nezanechává mastný filtr a vytváří krásný lesklý finish, který podtrhne intenzitu opálení. Byla jsem s ním velmi spokojená, protože moje pokožka se krásně rychle opalovala, a tělo jsem vlivem slunce a soli neměla vůbec vysušené, právě díky tady tomu zázraku. 
Tento výrobek můžeš pořídit na stránkách Biodermy: www.bioderma.com


Krok č. 3: Péče po opalování
I když si možná myslíš, že někdy se mazat krémem po opalování ani nemá cenu, ale cenu to má opravdu velkou. Jen díky péči po opalování dosáhneš dlouhodobějšího výsledku. Vždy krém po opalování aplikuj na umytou, suchou pokožku a nechej krém vstřebat. Tenhle rok jsem potkala další zázrak v ohledu péče po opalování a tím je RYOR Regenerační mléko po opalování s panthenolem. Toto mléko je skvělé v tom, že krásně chladí spálenou i opálenou pokožku a úžasně hydratuje! Pokud máš s opalováním problémy, protože se dřív než opálíš, spálíš, tak tohle je tvoje jasná volba! Protože tento krém opravdu dokáže z červené pokožky vytvořit pokožku nahnědlou.

Krok č. 4: Hydratace
Pokud už své tělo nevystavuješ tak intenzivně slunečním paprskům, ale stále bys chtěla, aby ti opálení vydrželo, je nutná hydratace. Proto mazej své tělo klidně i několikrát denně. Výběr krému tentokrát už nechám na tobě J

článek byl vytvořen pro web Blogerky.cz, (www.Blogerky.cz), 

1 komentář:

  1. Pěkný článek. Já mám smůlu, že jsem se ještě nikdy neopálila. Jsem prostě bílá, udělá se mi sluneční vyrážka. Léto nebo zima, pořád jsem stejně bílá. Ach jo.

    OdpovědětVymazat